Frågor om e-tjänsterna på 1177.se
Vi är support för tjänster du når när du har loggat in på 1177.se.
Här hittar du information om vad du kan kontakta oss om samt vanliga frågor samt hur du kan kontakta oss.
Vi kan hjälpa dig med följande:
- Du vill anmäla ett tekniskt fel.
- Du behöver hjälp att hitta till eller använda en tjänst.
- Du vill lämna en synpunkt.
Vi kan tyvärr inte hjälpa dig med:
- Frågor om din hälsa eller om du behöver söka vård.
- Boka tid åt dig.
- Kontakta en mottagning åt dig
Våra vanligaste ärenden
Här har vi samlat de vanligaste områdena vi får ärenden om hos supporten för 1177.
Börja gärna och se om du hittar svar på din fråga.
- Gör ditt barns vårdärenden - agera ombud
- Boka, omboka eller avboka tid
- Läs din journal via nätet
- Se och hantera intyg på 1177
- Välja vårdmottagning
- Kontakta vården eller en vårdmottagning
- Fråga om din eller någon annans hälsa
- Lämna en synpunkt eller klaga på ett vårdbesök eller annan kontakt med vården
- Information om hur du loggar in och vad du kan göra när du har loggat in
- Lämna en synpunkt.
Kontakta supporten
Supporten för 1177 är öppen dygnet runt. Du kan kontakta supporten på följande sätt.
Vill du skriva?
Vill du ringa?
Du når oss per telefonnummer 0770-72 00 00.
Ring telefonnummer 1177 om du vill ha sjukvårdsrådgivning. Då kan du få hjälp att bedöma symtom eller hjälp med var du kan söka vård.