Synpunkter efter samtal med 1177 i Stockholms län
Innehållet gäller Stockholms länHar du ringt 1177 i Region Stockholm och har synpunkter, förbättringsförslag eller klagomål på den rådgivning som du fick? Då kan du fylla i formuläret här nedan. Observera att det endast är frågor om ditt telefonsamtal som besvaras.
När du skickar din synpunkt kommer den direkt till Medhelp Sjukvårdsrådgivning AB som är den vårdgivare som utför sjukvårdsrådgivning på telefon i Region Stockholm. Medhelp Sjukvårdsrådgivning AB behandlar dina personuppgifter enligt Dataskyddsförordningen.
OBS! Detta formulär är för privatpersoner - använd ordinarie kontaktvägar om du jobbar inom vården.
Här kan du få annan support
I formuläret ovan kan vi inte hjälpa dig med annat än ditt samtal till oss sjuksköterskor på 1177. Vi kan inte hantera ärenden gällande annan vårdgivare, frågor om provtagning, provsvar eller ge sjukvårdsrådgivning. För sådan hjälp, använd länkarna här:
- Vill du klaga på vård du fått från en vårdgivare? Det gör du direkt till vårdgivaren. Du kan få hjälp av patientnämden i detta genom att logga in här.
- Frågor om appen Alltid öppet: läs på deras supportsida.
- Information om vaccinering mot covid-19: klicka här.
Om du behöver sjukvårdsrådgivning ska du som vanligt ringa till 1177.